Entrega de la Carta Constitutiva al Rotary Club de La Cerdanya

domingo, 25 de junio de 2023

Marc Ll.

Gran jornada amb la cerimònia d'entrega de la Carta Constitutiva del Rotary Club de La Cerdanya a la nostra seu, el restaurant Schierbeck de l'hotel Villa Paulita de Puigcerdà.

Ha estat una gran jornada acompanyats per clubs del Districte 2202 (Barcelona, Berga, Caldes, Castelldefels, Gavà, La Seu d'Urgell, Manresa i Sant Cugat) i de contrades veïnes (Andorra, Font Romeu i Saillagouse), tot plegat orquestrat per la nostra governadora Ingrid Steinhoff i els nostres padrins del club RC del Berguedà -amb la Elena Zamora al capdavant!-.

Gràcies a tots per fer d'aquest un gran dia per recordar!

ENTREGA DE LA CARTA CONSTITUTIVA AL ROTARY CLUB DE LA CERDANYA

El pasado domingo se celebró la entrega de la Carta Constitutiva al Rotary Club de La Cerdanya en la sede del club, el restaurante Schierbeck del hotel Villa Paulita en Puigcerdà.

En el acontecimiento participaron varios clubes del Distrito 2202 (Barcelona, Berga, Caldes, Castelldefels, Gavà, La Seu d'Urgell, Manresa y Sant Cugat) y de regiones vecinas (Andorra, Font Romeu y Saillagouse), todo ello orquestado por nuestra gobernadora Ingrid Steinhoff y el club padrino -el RC del Berguedà-, así como Elena Zamora, principal facilitadora del nacimiento del club.

¡Gracias a todos por hacer de este un gran día para recordar!

Carta Constitutiva, campana i insignies