Nova seu del nostre club

viernes, 2 de febrero de 2024

Primer sopar oficial a la nova seu del nostre club, el restaurant el Xalet del Golf de Bolvir. Entorn espectacular, menu excel.lent, servei immillorable i millor companyia amb gran part dels socis i els nostres estimats membres honorífics, la Elena Zamora i el Jordi Giralt, així com la visita de cortesia del nostre company el Dr. Salvador Sarrà del Club Rotary Cambrils.

Primera cena oficial en la nueva sede de nuestro club, el restaurante el Chalet del Golf de Bolvir. Entorno espectacular, menú excelente, servicio inmejorable y mejor compañía con gran parte de los socios y nuestros queridos miembros honoríficos, Elena Zamora y Jordi Giralt, así como la visita de cortesía de nuestro compañero el Dr. Salvador Sarrà del Club Rotary Cambrils.

Restaurant el Xalet del Golf