El Rotary Club de La Cerdanya comença a rodar

martes, 27 de junio de 2023

Presidente

El Rotary Club de La Cerdanya va tenir l'honor d'inaugurar oficialment les seves activitats el passat diumenge 25 de juny de 2023.

L'acte d'inauguració es va celebrar al restaurant Schierbeck de l'Hotel Villa Paulita de Puigcerdà. L'acte va comptar amb la presència de convidats distingits i membres destacats de la comunitat.

Va ser un moment emocionant i significatiu per a tots els presents.

Durant l'acte, tots els membres del Rotary Club de La Cerdanya van prendre el compromís de promoure el servei comunitari, l'amistat i la col·laboració per afrontar reptes locals i globals.

El president del club, David Vàzquez Batista, en nom de tots els socis del nou club, va expressar el seu agraïment a tots els assistents pel seu suport i participació en aquest acte tant rellevant.

Durant la cerimònia del tall de la cinta, el macer distrital va destacar la importància d'enfortir els vincles entre els socis del club, així com amb altres clubs rotaris, organitzacions sense ànim de lucre i líders locals. A més, el mestre de cerimònies va destacar la importància de col·laborar per generar un impacte positiu i sostenible a la Cerdanya i els seus voltants.

El Rotary Club de La Cerdanya vol expressar el seu més profund agraïment a tots els que van assistir a l'acte d'inauguració i van compartir el seu entusiasme pels valors i objectius del club. La presència i el suport dels membres de la comunitat és fonamental per a l'èxit de les nostres iniciatives futures.

El Rotary Club de La Cerdanya espera poder treballar estretament amb altres agents locals i regionals per dur a terme projectes significatius que beneficiïn la nostra comunitat i promoguin un canvi positiu durador.